Архетипічне підґрунтя іміджу політичного лідера
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
Анотація
У статті проаналізовані засади використання архетипів і
міфологем як однієї з маніпулятивних технологій, задіяних під
час президентської виборчої кампанії 2009 року. Досліджуючи
конкретні архетипи, покладені в основу іміджу А. Яценюка та Ю.
Тимошенко, автор визначає сильні і слабкі сторони цієї технології,
а також механізми активізації архаїчних структур масової
свідомості у процесі передвиборчої наочної агітації.
In the article the principles of using archetypes and myths are analyzed as one of manipulation technologies, found application during presidential election campaign in 2009. The author investigates the concrete archetypes taken as a principle of image of A. Yatseniuk and Y. Tymoshenko, defines strength and weaknesses of the given technology and also the mechanisms of activation of mass consciousness archaic structures in the course of pre-election evident propaganda.
In the article the principles of using archetypes and myths are analyzed as one of manipulation technologies, found application during presidential election campaign in 2009. The author investigates the concrete archetypes taken as a principle of image of A. Yatseniuk and Y. Tymoshenko, defines strength and weaknesses of the given technology and also the mechanisms of activation of mass consciousness archaic structures in the course of pre-election evident propaganda.
Опис
Теми
Теорія та історія політики
Цитування
Архетипічне підґрунтя іміджу політичного лідера / О. Шерман // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2010. — Вип. 20. — С. 83-90. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.