Теоретико-концептуальні засади політичного маркетингу
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
Анотація
У статті проаналізовано основні концептуальні підходи до визначення сутності,
особливостей, цілей та етапів політичного маркетингу; визначено специфіку організації та застосування маркетингових технологій у політичних процесах.
The article deals with the analysis of the main conceptual approaches to define essence, features, goals and phases of political marketing. The specifics of organization and application of marketing technologies in terms of political processes is defined.
The article deals with the analysis of the main conceptual approaches to define essence, features, goals and phases of political marketing. The specifics of organization and application of marketing technologies in terms of political processes is defined.
Опис
Теми
Теорія та історія політики
Цитування
Теоретико-концептуальні засади політичного маркетингу / К. Луценко // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2010. — Вип. 21. — С. 64-74. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.