Методика оцінки дистанційних каналів збуту банківських продуктів та послуг

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіки промисловості НАН України

Анотація

Запропоновано методику оцінки дистанційних каналів збуту банківських продуктів та послуг на основі комплексного підходу, що передбачає аналіз системи економічних, організаційних, маркетингових показників і рівня ризику каналу. Ключові слова: методика, оцінка, дистанційний канал збуту, банк, маркетинговий аспект, рівень ризику.
Предложена методика оценки дистанционных каналов сбыта банковских продуктов и услуг на основе комплексного подхода, который предусматривает анализ системы экономических, организационных, маркетинговых показателей и уровня риска канала. Ключевые слова: методика, оценка, дистанционный канал сбыта, банк, маркетинговый аспект, уровень риска.
The article presents methods of estimation of remote channels of marketing for banking products and services which are based on a complex approach. This approach provides analysis of the system of economic, organizational, marketing indexes and risk level of the channel. Keywords: methods, estimation, remote channel of marketing, bank, marketing aspect, risk level.

Опис

Теми

Фінанси промисловості

Цитування

Методика оцінки дистанційних каналів збуту банківських продуктів та послуг / В.Г. Прушківський, Г.В. Козицька // Економіка пром-сті. — 2010. — № 4. — С. 203-209. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced