Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіки промисловості НАН України

Анотація

Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості та умови їх використання. ----------
Проанализированы возможности использования математических методов принятия управленческих решений в брендинге, определены особенности и условия их применения. ----------
The possibilities of using mathematical methods for administrative decisions making in branding are analysed, the features and conditions for their application are determined. ----------

Опис

Теми

НТП та організація виробництва

Цитування

Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 115-123. — Бібліогр.: 10 назв. — укp.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced