Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу
Завантаження...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут економіки промисловості НАН України
Анотація
Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості та умови їх використання.
----------
Проанализированы возможности использования математических методов принятия управленческих решений в брендинге, определены особенности и условия их применения. ----------
The possibilities of using mathematical methods for administrative decisions making in branding are analysed, the features and conditions for their application are determined. ----------
Проанализированы возможности использования математических методов принятия управленческих решений в брендинге, определены особенности и условия их применения. ----------
The possibilities of using mathematical methods for administrative decisions making in branding are analysed, the features and conditions for their application are determined. ----------
Опис
Теми
НТП та організація виробництва
Цитування
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 115-123. — Бібліогр.: 10 назв. — укp.