Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Видавничий дім "Академперіодика" НАН України

Анотація

Паразитичний маркетинг, який не є юридичною категорією чи чітко обмеженою маркетинговою практикою, виник наприкінці 90-х років минулого століття. Автором стратегії паразитичного маркетингу великих спортивних подій вважається Джеррі Уелш (Jerry Welsh, президент корпорації Уелш Маркетинг Асоціації), який назвав таку систему «амбуш-маркетингом».

Опис

Теми

Правова охорона інтелектуальної власності

Цитування

Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності / М.О. Василенко // Наука та інновації. — 2009. — Т. 5, № 6. — С. 77-80. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced