Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
Анотація
Паразитичний маркетинг, який не є юридичною категорією чи чітко обмеженою маркетинговою практикою, виник наприкінці 90-х років минулого століття. Автором стратегії паразитичного маркетингу великих спортивних подій вважається Джеррі Уелш (Jerry Welsh, президент корпорації Уелш Маркетинг Асоціації), який назвав таку систему «амбуш-маркетингом».
Опис
Теми
Правова охорона інтелектуальної власності
Цитування
Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності / М.О. Василенко // Наука та інновації. — 2009. — Т. 5, № 6. — С. 77-80. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.