Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіко-правових досліджень НАН України

Анотація

Досліджено зв’язок територіального маркетингу з маркетингом рекреаційно-туристичних територій, обґрунтовано необхідність створення відповідної системи маркетингу на державному, регіональному, місцевому рівнях, а також на рівні підприємств.
Исследована связь территориального маркетинга с маркетингом рекреационных территорий, обоснована необходимость создания соответствующей системы маркетинга на государственном, региональном, местном уровне и на уровне предприятий.
The paper examines the relationship between the territorial marketing and marketing of recreational and tourist territories and proves the necessity of creating the proper marketing system at state, regional, local levels and at the level of enterprises.

Опис

Теми

Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку

Цитування

Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу / Р.О. Кратінов // Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України. — 2011. — № 1(2). — С. 38-41. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced