Научный потенциал Академии педагогических наук Украины: науковедческий анализ
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України
Анотація
Статья посвящена изложению результатов исследования научного потенциала Академии педагогических наук (АПН) Украины, проведенного в 2008—2009 гг. На основе анализа статистических данных, анкетирования ученых и интервью с директорами научных учреждений были выявлены основные тенденции в развитии АПН, созданной в 1992 году со статусом высшего отраслевого научного учреждения для научного обеспечения системы образования и воспитания.
Стаття присвячена викладу результатів дослідження наукового потенціалу Академії педагогічних наук (АПН) України, проведеного у 2008—2009 рр. На основі аналізу статистичних даних, анкетування вчених та інтерв’ю з директорами наукових закладів було виявлено головні тенденції у розвитку АПН, створеної у 1992 р. зі статусом найвищого галузевого наукового закладу для наукового забезпечення системи освіти і виховання.
The article contains results of a study devoted to the scientific potential of the Academy of Pedagogical Sciences (APS) of Ukraine, conducted in 2008-2009. Main tendencies in the development of the APS (created in 1992 with the status of the higher sectoral scientific establishment for scientific support to higher, secondary, primary and pre-school education system) are found by analyzing statistical data, questioning of scientists and interviews with directors of research institutions.
Стаття присвячена викладу результатів дослідження наукового потенціалу Академії педагогічних наук (АПН) України, проведеного у 2008—2009 рр. На основі аналізу статистичних даних, анкетування вчених та інтерв’ю з директорами наукових закладів було виявлено головні тенденції у розвитку АПН, створеної у 1992 р. зі статусом найвищого галузевого наукового закладу для наукового забезпечення системи освіти і виховання.
The article contains results of a study devoted to the scientific potential of the Academy of Pedagogical Sciences (APS) of Ukraine, conducted in 2008-2009. Main tendencies in the development of the APS (created in 1992 with the status of the higher sectoral scientific establishment for scientific support to higher, secondary, primary and pre-school education system) are found by analyzing statistical data, questioning of scientists and interviews with directors of research institutions.
Опис
Теми
Проблеми розвитку науково-технологічного потенціалу
Цитування
Научный потенциал Академии педагогических наук Украины: науковедческий анализ / Н.Б. Исакова, О.В. Живага // Наука та наукознавство. — 2010. — № 2. — С. 51-61. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.