Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики
Завантаження...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут економіки промисловості НАН України
Анотація
Розглянуто основні питання щодо активізації маркетингової товарної політики за умови впровадження інновацій та підвищення, а також інноваційної активності підприємства.
Ключові слова: інновації, маркетингова концепція, маркетингова товарна політика, товарна політика, товарна інновація.
Рассмотрены основные вопросы активизации маркетинговой товарной политики при условии внедрения инноваций и повышения, а также инновационной активности предприятия. Ключевые слова: инновации, маркетинговая концепция, маркетинговая товарная политика, товарная политика, товарная инновация.
The paper covers the issues of activation of the marketing product policy under conditions of innovations introduction, as well as enhancement of enterprise’s innovation activity. Keywords: innovations, marketing conception, marketing commodity policy, commodity policy, product innovation.
Рассмотрены основные вопросы активизации маркетинговой товарной политики при условии внедрения инноваций и повышения, а также инновационной активности предприятия. Ключевые слова: инновации, маркетинговая концепция, маркетинговая товарная политика, товарная политика, товарная инновация.
The paper covers the issues of activation of the marketing product policy under conditions of innovations introduction, as well as enhancement of enterprise’s innovation activity. Keywords: innovations, marketing conception, marketing commodity policy, commodity policy, product innovation.
Опис
Теми
НТП та організація виробництва
Цитування
Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики / Л.І. Телишевська // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 124-127. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.