Вплив залишкових напружень на коефіцієнти інтенсивності напружень для поверхневої тріщини в головці рейки
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України
Анотація
Напружений стан пошкодженої тріщиною рейки за поздовжніх залишкових напружень досліджено з використанням методу сингулярних інтегральних рівнянь. Коефіцієнти інтенсивності напружень отримано для різних кутів орієнтації тріщини та коефіцієнтів тертя в контакті кочення.
Напряженное состояние поврежденного трещиной рельса при наличии продольных остаточных напряжений исследовано с использованием метода сингулярных интегральных уравнений. Числовые результаты для коэффициентов интенсивности напряжений получены для различных углов ориентации трещины и коэффициентов трения в контакте.
The stress state of a crack-damaged rail with the presence of longitudinal residual stresses have been investigated using singular integral equations method. Numerical results for the stress intensity factors have been received for different angles of crack orientation and friction coefficients in contact.
Напряженное состояние поврежденного трещиной рельса при наличии продольных остаточных напряжений исследовано с использованием метода сингулярных интегральных уравнений. Числовые результаты для коэффициентов интенсивности напряжений получены для различных углов ориентации трещины и коэффициентов трения в контакте.
The stress state of a crack-damaged rail with the presence of longitudinal residual stresses have been investigated using singular integral equations method. Numerical results for the stress intensity factors have been received for different angles of crack orientation and friction coefficients in contact.
Опис
Теми
Цитування
Вплив залишкових напружень на коефіцієнти інтенсивності напружень для поверхневої тріщини в головці рейки / Г.П. Марченко // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2010. — Т. 46, № 1. — С. 57-61. — Бібліогр.: 10 назв. — укp.