Особливості виразного читання умовно-асоціативної прози В. Шевчука в 11 класі (на прикладі виконавського аналізу уривка з новели "Панна сотниківна")

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут української мови НАН України

Анотація

У статті показані сучасні підходи до аналізу тексту, що відкривають його художньо-естетичну цінність. Виконавський аналіз уривку новели В. Шевчука „Панна сотниківна” пропонується розглядати на уроці літератури в 11 класі як спосіб поглибленої роботи над текстом, а також як фактор естетичного збагачення учнів-виконавців.
The article deals with modern approaches of literary work analyses. Those approaches open its artistic and aesthetic value by means of expressive reading. The performer’s analyses of the abstract from V. Shevchuk’s novella “Panna Sotnikovna” is offered to study at the literature lesson in the 11th form as the way of deeper work over the text, and also as the factor of aesthetic enrichment of pupils-performers

Опис

Теми

Методика викладання мов та літератур

Цитування

Особливості виразного читання умовно-асоціативної прози В. Шевчука в 11 класі (на прикладі виконавського аналізу уривка з новели "Панна сотниківна") / Ю. Герасимов // Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем. — 2010. — № 20. — Бібліогр.: 6 назв. — укp.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced