Становлення та розвиток напрямів освітянського краєзнавства у вищій школі Одеси в 1920–30-х роках
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут історії України НАН України
Анотація
У статті вперше на базі значного масиву джерел узагальнено процес становлення і розвитку напрямів освітянського краєзнавства у вищій школі Одеси в 1920–30-х рр. Визначено основний осередок, лідерів, течії й напрями, періодизацію й специфіку, хиби.
В статье впервые на базе значительного массива источников обобщено процесс становления и развития направлений краеведческого образования в высшей школе Одессы в 1920–30-х гг. Определено основной центр, лидеров, течения и направления, периодизация и специфика, недостатки.
This article was fi rst based on a signifi cant array of sources, summarizes the process of formation and development of educational local history in high school in Odessa in 1920-30-ies. It is certain the basic center, leaders, current and a direction, a periodization and a specifi c character, lacks.
В статье впервые на базе значительного массива источников обобщено процесс становления и развития направлений краеведческого образования в высшей школе Одессы в 1920–30-х гг. Определено основной центр, лидеров, течения и направления, периодизация и специфика, недостатки.
This article was fi rst based on a signifi cant array of sources, summarizes the process of formation and development of educational local history in high school in Odessa in 1920-30-ies. It is certain the basic center, leaders, current and a direction, a periodization and a specifi c character, lacks.
Опис
Теми
Краєзнавство у вищій школі
Цитування
Становлення та розвиток напрямів освітянського краєзнавства у вищій школі Одеси в 1920–30-х роках / В. Левченко // Краєзнавство. — 2011. — № 3. — С. 61-66. — Бібліогр.: 31 назв. — укр.