Маркетинг человеческих ресурсов в курортной сфере
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Анотація
Цель данной статьи: сформировать более четкое назначение и определить место человеческих ресурсов в производственном процессе курортных учреждений, используя маркетинговый подход. Для этого необходимо изучить процесс предоставления услуг курортными учреждениями, выделить его особенности, и подойти к рассмотрению персонала как к составляющей комплекса маркетинга предприятий курортной сферы.
Мета даної статті: сформувати чіткіше призначення і визначити місце людських ресурсів у виробничому процесі курортних установ, використовуючи маркетинговий підхід. Для цього необхідно вивчити процес надання послуг курортними установами, виділити його особливості, і підійти до розгляду персоналу як до складової комплексу маркетингу підприємств курортної сфери.
Мета даної статті: сформувати чіткіше призначення і визначити місце людських ресурсів у виробничому процесі курортних установ, використовуючи маркетинговий підхід. Для цього необхідно вивчити процес надання послуг курортними установами, виділити його особливості, і підійти до розгляду персоналу як до складової комплексу маркетингу підприємств курортної сфери.
Опис
Теми
Цитування
Маркетинг человеческих ресурсов в курортной сфере / М. Шостак // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 58. — С. 99-102. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.