Организационная структура на предприятиях индустрии гостеприимства

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кримський науковий центр НАН України і МОН України

Анотація

Для достижения поставленных целей и задач в компаниях индустрии гостеприимства должна быть разработана окончательная организационная структура, а работа в ней должна быть разделена между всеми работниками. Также структура нужна для эффективного преобразования ключевых функций работников, определения их подотчетности, обеспечения должных усилий со стороны персонала. Структура управления включает в себя все цели, распределенные между различными звеньями, связи между которыми обеспечивают координацию отдельных действий по их выполнению. В современной динамичной и сложной среде изменения неизбежны, и поэтому характерной чертой новых структур внутри фирменного управления являются: ориентация на долгосрочную перспективу; проведение фундаментальных исследований; диверсификация операций; инновационная деятельность; максимальное использование творческой активности сотрудников. Структура придает некую форму (очертание) компании и обеспечивает ее соответствующей базой для организационного процесса и выполнения работ.
Для досягнення поставлених цілей і задач в компаніях індустрії гостинності повинна бути розроблена остаточна організаційна структура, а робота в ній повинна бути розділена між всіма працівниками. Також структура потрібна для ефективного перетворення ключових функцій працівників, визначення їх підзвітності, забезпечення належних зусиль з боку персоналу. Структура управління включає всі цілі, розподілені між різними ланками, зв'язки між якими забезпечують координацію окремих дій по їх виконанню. В сучасному динамічному і складному середовищі зміни неминучі, і тому характерною межею нових структур внутрішнього фірмового управління є: орієнтація на довгострокову перспективу; проведення фундаментальних досліджень; диверсифікація операцій; інноваційна діяльність; максимальне використовування творчої активності співробітників. Структура надає деяку форму (контур) компанії і забезпечує її відповідною базою для організаційного процесу і виконання робіт.
For the achievement of staged aims and tasks in the companies of hospitality industry it must be a final organizational structure developed, and work in it must be separated between all workers. Also we need a structure for the effective transformation key functions of workers, defines of their accountability, providing the proper efforts from the side of personnel. A structure of management includes all aims, distributed between diverse links. The communications between links secures the co-ordination of separate actions on their implementation. In a modern dynamic and complex environment the changes are inevitable, that's why the personal touch of the new structures into the firm management are: the orientation on a long-term prospect; the conducting of fundamental researches; the diversification of operations; the innovative activity; the maximal use of creative employees activity. A structure gives certain shape (outline) of company and provides it by the proper base for an organizational process and implementation of works.

Опис

Теми

Цитування

Организационная структура на предприятиях индустрии гостеприимства / Д. Ковалёв // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 58. — С. 46-58. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced