Дослідження взаємозалежних компонентів творчого освітньо-виховного середовища як полікультурної виховної системи
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
Анотація
У статті розкривається значення середнього навчального закладу (школи) для створення та повноцінного
розкриття, глибокого дослідження взаємозалежних компонентів творчого освітньо-виховного середовища
як полікультурної виховної системи.
В статье раскрывается значение среднего учебного заведения (школы) для создания и полноценного глубокого исследования взаимозависимых компонентов творческой образовательно-воспитательной среды как поликультурной воспитательной системы.
The role of school is revealed to investigate some interdependent components of creative educational medium as polyculture educational system.
В статье раскрывается значение среднего учебного заведения (школы) для создания и полноценного глубокого исследования взаимозависимых компонентов творческой образовательно-воспитательной среды как поликультурной воспитательной системы.
The role of school is revealed to investigate some interdependent components of creative educational medium as polyculture educational system.
Опис
Теми
Соціальна філософія
Цитування
Дослідження взаємозалежних компонентів творчого освітньо-виховного середовища як полікультурної виховної системи / К.І. Приходченко // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 3. — С. 232-236. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.