Аутсорсинг у маркетингових комунікаціях

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України

Анотація

У статті розглянуто напрями ефективного використання аутсорсингу в управлінні маркетинговими комунікаціями на підприємствах. Показано, що завдяки використанню стратегії аутсорсингу можливе зниження собівартості тих маркетингових функцій, які підприємство не в змозі якісно виконати самостійно. Саме ці функції слід передати на аутсорсинг: професійні комунікаційні агентства, що володіють повним штатом кваліфікованих співробітників, чітко і професійно вирішать завдання замовника в області маркетингових комунікацій.
The paper considers the direction of the effective use of outsourcing in the management of marketing communications in the workplace. It is shown that the use of outsourcing strategy may reduce the cost of the marketing functions, which the company is unable to perform their own quality. It is these functions should be to outsource: professional communication agencies that have a full staff of qualified staff, clearly and professionally solve the problem of the customer in the field of marketing communications.

Опис

Теми

Економіка

Цитування

Аутсорсинг у маркетингових комунікаціях / І. Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2011. — № 7 (114). — С. 62-65. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced