Міфи та реалії українсько-болгарських освітянських зв'язків (60-80-ті роки ХХ ст.)
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
Анотація
У статті визначаються основні характеристики українсько-болгарських взаємовідносин у
галузі освіти - провідна роль правлячих комуністичних партій, постійний і всеохопний контроль та ін. Разом із тим, автор стверджує об'єктивну закономірність посилення інтеграційних процесів у розвитку освітнього простору.
The article deals with the basic characteristics of the Ukrainian-Bulgarian mutual relations in the sphere of education - a key role of the ruling communist parties, a constant and comprehensive control etc. At the same time the author proves the objective conformity to strengthening of integration processes in the development of the educational sphere.
The article deals with the basic characteristics of the Ukrainian-Bulgarian mutual relations in the sphere of education - a key role of the ruling communist parties, a constant and comprehensive control etc. At the same time the author proves the objective conformity to strengthening of integration processes in the development of the educational sphere.
Опис
Теми
Історія
Цитування
Міфи та реалії українсько-болгарських освітянських зв'язків (60-80-ті роки ХХ ст.) / Г. Докашенко // Схід. — 2011. — № 7 (114). — С. 99-104. — Бібліогр.: 48 назв. — укр.