Багаторівневий маркетинг: проблеми та перспективи розвитку

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України

Анотація

У статті проведено аналіз тенденцій розвитку галузі прямих продажів, визначено основні проблеми багаторівневого маркетингу як форми організації торговельної діяльності та його перспективи в рамках роздрібної торгівлі в цілому.
In the article the trends of directs ellingbranch was dissected, the main development problems of multi level marketing as an organization form of trade activity and its future prospect in the retail system was identified.

Опис

Теми

Економіка

Цитування

Багаторівневий маркетинг: проблеми та перспективи розвитку / Н. Стасюк, О. Стасюк, Р. Яковенко // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 97-100. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced