Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України

Анотація

У статті запропоновано підхід до планування обсягів збуту продукції підприємства, заснований на методах статистики і економетрії, який дозволяє враховувати систематичні ефекти, викликані рефлексивним управлінням споживачами.
An approach to planning enterprise products ales was proposed, that is based on methods of statistics and econometrics and allows taking into account systematic effects caused by reflexive control over consumers.

Опис

Теми

Економіка

Цитування

Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства / І. Стреблянська // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 107-111. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced