Система проведения маркетинговых исследований в ресторанном бизнесе и ее значение при выборе места расположения ресторана
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Анотація
Рассматриваются вопросы проведения маркетинговых исследований в гостинично - ресторанном бизнесе и их значение при выборе места расположения ресторана. Оценивается роль информационной системы маркетинга в продвижении услуг ресторана на рынке с выделением ряда стандартов продвижения, качество и уровень
Questions of conducting marketing researches are considered in hotel - restaurant business and their value in case of choice of restaurant location place. A role of the informative system of marketing in advancement of restaurant services on market with the selection of row of advancement standards, quality and level of service of clients of enterprise of restaurant business with the display of procedures of management by quality is estimated.
Questions of conducting marketing researches are considered in hotel - restaurant business and their value in case of choice of restaurant location place. A role of the informative system of marketing in advancement of restaurant services on market with the selection of row of advancement standards, quality and level of service of clients of enterprise of restaurant business with the display of procedures of management by quality is estimated.
Опис
Теми
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Цитування
Система проведения маркетинговых исследований в ресторанном бизнесе и ее значение при выборе места расположения ресторана / И.В. Десяткина // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 52, Т. 2. — С. 46-51. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.