Діонісійська оргія і катарсис: прихована проблема постмодерної драматургії
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Анотація
В статье проанализированы драматургические версии античного мифа о Медее под углом зрения религиозно-эстетичной категории катарсиса и феномену телесности на основе ключевых понятий: секуляризация, религиозный генезис, трагическая ситуация, действенное лицо/характер, десоматизация, гротесковое тело.
У статті проаналізовано драматургічні версії античного міфу про Медею під кутом зору релігійно-естетичної категорії катарсису та феномену тілесності на основі ключових понять: секуляризація, релігійний генезис, трагічна ситуація, дійова особа/характер, десоматизація, гротескне тіло.
The article deals with the analysis of the dramatic versions of the ancient myth about Medeja from the point of view of the religious and esthetic category of catharsis and the phenomenon of corporal state paying special attention on the terms: secularization, religious genesis, tragical situation, grotesque body.
У статті проаналізовано драматургічні версії античного міфу про Медею під кутом зору релігійно-естетичної категорії катарсису та феномену тілесності на основі ключових понять: секуляризація, релігійний генезис, трагічна ситуація, дійова особа/характер, десоматизація, гротескне тіло.
The article deals with the analysis of the dramatic versions of the ancient myth about Medeja from the point of view of the religious and esthetic category of catharsis and the phenomenon of corporal state paying special attention on the terms: secularization, religious genesis, tragical situation, grotesque body.
Опис
Теми
Проблемы иностранной филологии – Языковедческий аспект
Цитування
Діонісійська оргія і катарсис: прихована проблема постмодерної драматургії / Л. Зелінська // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 55, Т. 1. — С. 153-157. — Бібліогр.: 25 назв. — укр.