Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіки промисловості НАН України

Анотація

Подано результати моніторингу маркетингової політики комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України у сфері розробки та просування фірмового стилю підприємства та продукції. Ключові слова: маркетингова політика комунікацій, фірмовий стиль підприємства, торговельна марка.
Представлены результаты мониторинга маркетинговой политики коммуникаций предприятий по производству мяса и мясопродуктов Украины в области разработки и продвижения фирменного стиля предприятия и продукции. Ключевые слова: маркетинговая политика коммуникаций, фирменный стиль предприятия, торговая марка.
The paper presents the results of monitoring the marketing communications policy at Ukraine’s enterprises producing meat and meat products in the field of development and promotion of corporate identity of company and products. Keywords: marketing policy of communications, corporate identity of enterprise, trade mark.

Опис

Теми

Економічні аспекти промислового виробництва

Цитування

Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України / О.Б. Звягінцева // Економіка пром-сті. — 2011. — № 2. — С. 224-228. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced