Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіки промисловості НАН України

Анотація

Обґрунтовано основні особливості маркетингу інновацій як одного з інструментів забезпечення реалізації нововведень на підприємстві. Ключові слова: маркетинг інновацій, інноваційний маркетинг, маркетингові стратегії, інноваційна діяльність, інноваційна активність.
Обоснованы основные особенности маркетинга инноваций как одного из инструментов обеспечения реализации нововведений на предприятии. Ключевые слова: маркетинг инноваций, инновационный маркетинг, маркетинговые стратегии, инновационная деятельность, инновационная активность.
Main features of the innovations market are grounded as one of the instruments which provide realization of innovations at an enterprise. Keywords: marketing of innovations, innovative marketing, marketing strategies, innovative activities, innovative activity.

Опис

Теми

Інвестиційні та інноваційні процеси

Цитування

Маркетинг інновацій як один з інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Л.І. Телишевська, Т.А.Майборода, К.С. Підвальна // Економіка пром-сті. — 2011. — № 4. — С. 195-198. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced