Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами)
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
Анотація
У статті розглянуто англійські запозичення у німецькій мові на прикладі сфери реклами, типи взаємодії двох мов та сприйняття англіцизмів та американізмів у Німеччині.
В статье рассматриваются вопросы английских заимствований в немецком языке на примере сферы рекламы, типі взаимодействия двух языков, восприятие американизмов и англицизмов в Германии.
The article deals with the process of borrowing words from English into German within advertising, in the field of and considers language sphere of advertising.
В статье рассматриваются вопросы английских заимствований в немецком языке на примере сферы рекламы, типі взаимодействия двух языков, восприятие американизмов и англицизмов в Германии.
The article deals with the process of borrowing words from English into German within advertising, in the field of and considers language sphere of advertising.
Опис
Теми
Цитування
Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) / П.Н. Дундій // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2010. — С. 88-94. — Бібліогр.: 10 назв. — укp.