Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами)

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України

Анотація

Статья посвящена анализу прецедентных феноменов в рекламных текстах баннеров. Изучаются различные виды прецедентных феноменов (имена, высказывания, ситуации), использованные в рекламных текстах, определяются их функции.
The article is devoted to the analysis of precedented phenomena in banner ads. Various kinds of precedented phenomena (names, expressions, situations) used in banner ads are differentiated, their functional properties are interpreted.

Опис

Теми

Цитування

Прецедентні феномени у текстах англомовної реклами (на матеріалі банерної реклами) / Т.В. Крутько // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 190-197. — Бібліогр.: 11 назв. — укp.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced