Етнічні стереотипи в сучасній українській телерекламі

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України

Анотація

Використання етнічних елементів і стереотипів у сучасній українській телерекламі викликає зацікавлення українською культурою і зростання національної гордості. Однак у ній нерідко втілюються негативні автостереотипи, поглиблюючи комплекси національної меншовартості. Тому телереклама, яка формує не лише потреби споживачів, але й стереотипи, ціннісні орієнтації, моделі поведінки та естетичні смаки, має відповідати високим моральним нормам і національно-виховному ідеалові.
The usage of ethnic elements and stereotypes in the modern Ukrainian TV advertisement is of interest in the Ukrainian culture for the viewers and leads to the national pride growth. However, this advertisement is often being polluted with the negative self-stereotypes so that it deepens a national inferiority complex. On the contrary, it that forms as the consumers' demands, so the stereotypes, value orientations, conduct models, aesthetic tastes has to conform to the higher moral standards and national educational ideals.

Опис

Теми

Українська традиційність у сучасному культурно-інформаційному просторі

Цитування

Етнічні стереотипи в сучасній українській телерекламі / О. Шиприкевич // Народна творчість та етнографія. — 2010. — № 1. — С. 94-99. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced