Освіта та соціальні комунікації: пріоритети соціокультурної парадигми

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського НАН України

Анотація

У статті зроблена спроба проаналізувати пріоритети соціокультурної парадигми освіти, в контексті якої представлена проблема підготовки майбутнього педагога до особистісно орієнтованого виховання школярів. Подана порівняльна характеристика гуманістичної та традиційної парадигм вузівської підготовки педагога. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень проблеми соціокультури та показано її зв’язок із соціальними комунікаціями.
В статье предпринята попытка проанализировать приоритеты социокультурной парадигмы образования, в контексте которой осмысляется проблема подготовки будущего учителя к личностно ориентированному воспитанию школьников. Дана сравнительная характеристика гуманистической и традиционной парадигм вузовской подготовки педагога. Осуществлен анализ психолого-педагогических исследований проблемы социокультуры и показана ее связь с соціальними коммуникациями.
The article attempts to analyze the priorities of socio-cultural paradigm of education, which is conceptualized in the context of the problem of preparing future teachers to learner-centered education of scholars. Comparative characteristics of the humanistic and traditional paradigms of university teacher training are presented. The psychology-pedagogical researches of the problem in socio-culture and its connection with social communications are analyzed.

Опис

Теми

Соціальні комунікації

Цитування

Освіта та соціальні комунікації: пріоритети соціокультурної парадигми / В.М. Махінов // Інформація і право. — 2011. — № 1(1). — С. 55-61. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced