Полікультурне суспільство та історичні освітні конструкти
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України
Анотація
В статті розглядається зміна парадигми історичного пізнання в умовах полікультурного суспільства. Звертається увага на переорієнтацію вивчення історії з “макрорівня” на “макрорівень”. Зроблено висновок про важливу роль історичного пізнання в формування полікультурного суспільства.
In the article the changing paradigm of historical knowledge in a multicultural society. Attention is paid to studying the history of the reorientation of “macro” to “micro”. The conclusion about the importance of historical knowledge in the formation of a multicultural society.
In the article the changing paradigm of historical knowledge in a multicultural society. Attention is paid to studying the history of the reorientation of “macro” to “micro”. The conclusion about the importance of historical knowledge in the formation of a multicultural society.
Опис
Теми
Культурологія
Цитування
Полікультурне суспільство та історичні освітні конструкти / С. Бережна // Світогляд - Філософія - Релігія: Зб. наук. пр. — Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2011. — № 1(1). — Бібліогр.: 5 назв. — укр.