Особенности восприятия потребителем предприятий с учетом сегментации рынка
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут економіки промисловості НАН України
Анотація
Предложены рефлексивные методы управления реализацией продукции. Выделены особенности восприятия потребителем предприятий с учетом сегментации рынка. Рассмотрены также важнейшие задачи, связанные с рефлексивным управлением выбором потребителя.
Запропоновано рефлексивні методи управління реалізацією продукції. Виділено особливості сприйняття споживачем підприємств з урахуванням сегментації ринку. Розглянуто також найважливіші завдання, пов'язані з рефлексивним управлінням вибором споживача.
Reflective management methods are offered by production realization. The features of perception are distinguished by the consumer of enterprises taking into account market segmentation. The major problems connected with reflective management of a consumer choice are considered also.
Запропоновано рефлексивні методи управління реалізацією продукції. Виділено особливості сприйняття споживачем підприємств з урахуванням сегментації ринку. Розглянуто також найважливіші завдання, пов'язані з рефлексивним управлінням вибором споживача.
Reflective management methods are offered by production realization. The features of perception are distinguished by the consumer of enterprises taking into account market segmentation. The major problems connected with reflective management of a consumer choice are considered also.
Опис
Теми
Цитування
Особенности восприятия потребителем предприятий с учетом сегментации рынка / М.В. Мальчик // Стратегія і механізми регулювання промислового розвитку: Зб. наук. пр. — Донецьк: ІЕП НАНУ, 2010. — С. 130-145. — Бібліогр.: 2 назв. — рос.