Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України

Анотація

The article deals with language and visual features of Apple Inc. branding. It studies the evolution of logotype and peculiarities of combination of visual and verbal information in the texts of print, video and virtual advertising. It regards the role of text creolization and the use of rhetorical and visual means as contributory factors of pragmatic effect and argumentation.
Статья посвящена исследованию языковых и визуальных особенностей брендинга компании Apple. В исследовании рассматривается эволюция логотипа, использование языковых и визуальных средств в тексте печатной, видео- и виртуальной рекламы компании. Анализируются особенности комбинации вербальной и невербальной информации, роль риторических приёмов и визуальной информации в создании прагматического и аргументативного эффекта.
Статтю присвячено вивченню мовних та візуальних особливостей брендингу компанії Apple. У дослідженні розглянуто еволюцію логотипу, використання мовних та візуальних засобів у текстах друкованої, відео- та віртуальної реклами компанії. Аналізуються особливості поєднання вербальної та невербальної інформації, застосування прийомів риторики та роль візуальної інформації у створенні прагматичного та аргументативного ефекту.

Опис

Теми

Цитування

Особливості брендингу Apple: мовний та візуальний аспекти / М.В. Каратаєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2012. — С. 149-161. — Бібліогр.: 10 назв. — укp.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced