Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіки промисловості НАН України

Анотація

Розроблено методологію визначення стратегії управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки на основі використання економіко-математичної моделі Леонтьева «витрати – випуск», яка дає змогу оцінити зростання ВВП країни залежно від темпів зростання кількості суб’єктів малого підприємництва, збільшення обсягу виробництва продукції (послуг) та поліпшення макроекономічних показників.
Разработана методология определения стратегии управления развития малого предпринимательства как составляющей национальной экономики на основе использования экономико-математической модели Леонтьева «затраты — выпуск», которая позволяет дать оценку роста ВВП страны в зависимости от темпов роста количества субъектов малого предпринимательства, увеличения объема производства продукции (услуг) и улучшение макроэкономических показателей.
A methodology for determining management strategies for small businesses as part of the national economy through the use of economic-mathematical model of W. Leontief ‘expenses-issue, which allows to estimate the growth of GDP, depending on the growth of small businesses, increase production products (services) and improving macroeconomic indicators.

Опис

Теми

Наукові статті

Цитування

Стратегічне управління розвитку малого підприємництва як складової національної економіки / В.М. Порохня, М.Г. Пивоваров // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 1 (21). — С. 130-141. — Бібліогр.: 18 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced