Маркетинг ВНЗ: пошук підходів
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут економіки промисловості НАН України
Анотація
У статті розглянуто використання маркетингових технологій у діяльності ВНЗ , як одна з умов ефективної роботи ВНЗ в умовах високої конкуренції та демографічних проблем.
В статье рассмотрено использование маркетинговых технологий в деятельности ВНЗ, как одно из условий эффективной работы ВНЗ в условиях высокой конкуренции и демографических проблем.
In the article the use of marketings technologies is considered in activity of VNZ, as one of terms of effective work of VNZ in the conditions of high competition and demographic problems.
В статье рассмотрено использование маркетинговых технологий в деятельности ВНЗ, как одно из условий эффективной работы ВНЗ в условиях высокой конкуренции и демографических проблем.
In the article the use of marketings technologies is considered in activity of VNZ, as one of terms of effective work of VNZ in the conditions of high competition and demographic problems.
Опис
Теми
Наукові статті
Цитування
Маркетинг ВНЗ: пошук підходів / П. Сокуренко, І. Щербина // Вісник економічної науки України. — 2012. — № 2 (22). — С. 151-153. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.