До проблеми оцінки ефективності науково-освітньо-виробничої інтеграції
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут економіки промисловості НАН України
Анотація
У статті запропоновано якісно-кількісний підхід до проведення оцінки ефективності науково-освітньо-виробничої інтеграції на основі системного виділення основних цілей функціонування інтегрованої структури з формуванням критеріїв (індикаторів) ступеня їх досягнення.
В статье предложен качественно-количественный подход к проведению оценки эффективности научно-образовательно-производственной интеграции на основе системного выделения основных целей функционирования интегрированной структуры с формированием критериев (индикаторов) степени их достижения .
The article offers a quantitative-quality approach to realization of estimation a science-education-production integration efficiency which is based on the system selection of primary purposes in functioning of the integration structure and formation of the degree of their achievement criteria (indicators).
В статье предложен качественно-количественный подход к проведению оценки эффективности научно-образовательно-производственной интеграции на основе системного выделения основных целей функционирования интегрированной структуры с формированием критериев (индикаторов) степени их достижения .
The article offers a quantitative-quality approach to realization of estimation a science-education-production integration efficiency which is based on the system selection of primary purposes in functioning of the integration structure and formation of the degree of their achievement criteria (indicators).
Опис
Теми
Наукові статті
Цитування
До проблеми оцінки ефективності науково-освітньо-виробничої інтеграції / І.Ю. Підоричева // Вісник економічної науки України. — 2011. — № 1 (19). — С. 108-112.— Бібліогр.: 10 назв. — укр.