Технология композиционного управления конфигурацией крыла
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України та МОН України
Анотація
Рассмотрен метод построения и применения компьютерной модели движения летательного аппарата по заданной траектории полета в программе MATLAB с использованием быстродействующей аэродинамической схемы изменения профиля крыла, для компенсации действия ветровых возмущений и повышения качества выдерживания высоты полета.
Висвітлено питання побудови та використання комп’ютерної моделі руху повітряного судна по заданій траєкторії польоту в програмі MATLAB, яка використовує швидкодіючу аеродинамічну схему зміни профілю крила, для компенсації дії вітрових збурень та підвищення якості витримування висоти.
The article is dedicated to design method of computational model of composite traffic control of aircraft with command flight path. Our investigation aims at improving the quality of preselected altitude hold. The task is the development of flight altitude automatic control system, which controls directly lift generation of wing. Our aim is achieved by using invariance theory and active automatic control system. Simulation is performed at MATLAB with SimuLink. Aerodynamic Clark Y wing design is applied.
Висвітлено питання побудови та використання комп’ютерної моделі руху повітряного судна по заданій траєкторії польоту в програмі MATLAB, яка використовує швидкодіючу аеродинамічну схему зміни профілю крила, для компенсації дії вітрових збурень та підвищення якості витримування висоти.
The article is dedicated to design method of computational model of composite traffic control of aircraft with command flight path. Our investigation aims at improving the quality of preselected altitude hold. The task is the development of flight altitude automatic control system, which controls directly lift generation of wing. Our aim is achieved by using invariance theory and active automatic control system. Simulation is performed at MATLAB with SimuLink. Aerodynamic Clark Y wing design is applied.
Опис
Теми
Эргатические системы управления
Цитування
Технология композиционного управления конфигурацией крыла / В.В. Павлов, Е.А. Копытова // Кибернетика и вычисл. техника. — 2012. — Вип. 168. — С. 53-60. — Бібліогр.: 10 назв. — рос.