Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України

Анотація

У статті розглянуто актуальний стан і можливості покращення макроекономічної ситуації в Україні шляхом використання маркетингового менеджменту як регулятора внутрішніх резервів активізації торгівлі та споживання.
В статье рассмотрены актуальное состояние и возможности улучшения макроэкономической ситуации в Украине путем использования маркетингового менеджмента как регулятора внутренних резервов активизации торговли и потребления.
In the article the actual condition and the ways of macroeconomic situation in Ukraine improvement by usage of marketing management as an internal trade and consumption reserves regulator are considered.

Опис

Теми

Маркетинг

Цитування

Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 7-8. — С. 71-72. — Бібліогр.: 8 назв. — укp.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced