Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті досліджено наукові підходи до визначення сучасної концепції маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки та подолання інформаційної асиметрії ринку.
В статье исследованы научные подходы к определению современной концепции маркетинга в торговле в условиях информатизации национальной экономики и преодоления информационной асимметрии рынка.
In the article the modern academic approaches to marketing defining in trade are explored in the conditions of national economics informatization and information asymmetry overcoming.

Опис

Теми

Економіка та управління національним господарством

Цитування

Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки / О.І. Лабурцева // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 40-41. — Бібліогр.: 8 назв. — укp.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced