Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті визначено та охарактеризовано основні елементи комплексу маркетингу підприємств сфери фізичної культури і спорту. Обґрунтовано доцільність їх застосування з метою діагностики підприємств сфери фізичної культури та спорту.
В статье определены и охарактеризованы основные элементы комплекса маркетинга предприятий сферы физической культуры и спорта. Обоснована целесообразность их применения в целях диагностики предприятий сферы физической культуры и спорта.
The article identified and characterized the basic tools of the marketing enterprise sphere of physical culture and sports. The expediency of their application for diagnostics business sphere of physical culture and sports.

Опис

Теми

Економіка та управління підприємствами

Цитування

Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту / І.П. Потапюк // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 58-60. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced