Теоретичні засади розвитку індустрії туризму
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
Анотація
У статті досліджено теоретико-методологічний базис індустрії туризму. Розглянуто в
історичній ретроспективі етимологію понять «туризм», «турист». Досліджено понятійні
категорії «туристична послуга», «туристичний ринок» та «індустрія туризму».
В статье исследован теоретико-методологический базис индустрии туризма. Рассмотрена в исторической ретроспективе этимология понятий «туризм», «турист». Исследованы понятийные категории «туристическая услуга», «туристический рынок» и «индустрия туризма».
The article researches theoretical-methodological basis of tourism industry. It covers etymology of «tourism», «tourist» meanings in historical retrospective. Such conceptual categories as «tourist service», «tourism market» and «tourism industry» are explored.
В статье исследован теоретико-методологический базис индустрии туризма. Рассмотрена в исторической ретроспективе этимология понятий «туризм», «турист». Исследованы понятийные категории «туристическая услуга», «туристический рынок» и «индустрия туризма».
The article researches theoretical-methodological basis of tourism industry. It covers etymology of «tourism», «tourist» meanings in historical retrospective. Such conceptual categories as «tourist service», «tourism market» and «tourism industry» are explored.
Опис
Теми
Світове господарство і міжнародні економічні відносини
Цитування
Теоретичні засади розвитку індустрії туризму / М.П. Бондаренко // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 3-4. — С. 19-22. — Бібліогр.: 20 назв. — укp.