Плодотворность диалога учителя и ученика: В.И.Вернадский и Я.В.Самойлов (к 150-летию со дня рождения В.И. Вернадского)
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України
Анотація
Демонстрируется и анализируется творческая коммуникация В.И.Вернадского с его учеником, видным и активным ученым первой четверти ХХ в., геологом, минералогом, палеобиохимиком, профессором Московского университета и Сельскохозяйственного института, основателем и первым директором Научного института по удобрениям Я.В.Самойловым. Яркие черты школы Вернадского — эффективная исследовательская программа, взаимопонимание и взаимообогащение.Использован значительный архивный материал.
Демонструється і аналізується творча комунікація В.І.Вернадського з його учнем, видним і активним ученим першої чверті ХХ ст., геологом, мінералогом, палеобіохіміком, професором Московського університету і Сільськогосподарського інституту, засновником і першим директором Наукового інституту по добривам Я.В. Самойловим. Яскраві риси школи Вернадського − ефективна дослідницька програма, взаєморозуміння і взаємозбагачення. Використаний значний архівний матеріал.
Демонструється і аналізується творча комунікація В.І.Вернадського з його учнем, видним і активним ученим першої чверті ХХ ст., геологом, мінералогом, палеобіохіміком, професором Московського університету і Сільськогосподарського інституту, засновником і першим директором Наукового інституту по добривам Я.В. Самойловим. Яскраві риси школи Вернадського − ефективна дослідницька програма, взаєморозуміння і взаємозбагачення. Використаний значний архівний матеріал.
Опис
Теми
Методологія та соціологія науки
Цитування
Плодотворность диалога учителя и ученика: В.И.Вернадский и Я.В.Самойлов (к 150-летию со дня рождения В.И. Вернадского) / В.И. Оноприенко // Наука та наукознавство. — 2011. — № 4. — С. 87-105. — Бібліогр.: 21 назв. — рос.