Ключова роль історії науки для формування світогляду фахівця та підвищення якості вищої технічної освіти
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України
Анотація
Пропонується підхід до історико-наукових досліджень як до ключового фактору в процесі формування наукового світогляду майбутнього спеціаліста та підвищення його зацікавленості профільною дисципліною. Даний підхід знайшов свою реалізацію у методичних рекомендаціях для підготовки кандидатських та докторських дисертацій з історії фізики (спеціальності 07.00.07 — історія науки та техніки, 01.06.01 історія фізико-математичних наук). Показано, що впровадження у навчальний процес технічних університетів історико-наукових курсів дозволяє підвищити якість фундаментальної підготовки майбутніх спеціалістів, що в свою чергу сприяє покращанню якості вищої технічної освіти в цілому.
Предлагается подход к историко-научным исследованиям как к ключевому фактору в процессе формирования научного мировоззрения будущего специалиста и повышения его интереса к профильной дисциплине. Данный подход наша свое воплощение в методических рекомендациях для подготовки кандидатских и докторских диссертаций по истории физики <специальности 07.00.07— история науки и техники, 01.06.0! — история физико-математических наук). Показано, что введение в учебный процесс технических университетов историко-научных курсов позволяет повысить качество фундаментальной подготовки будущих специалистов, что в свою очередь способствует улучшению качества высшего технического образования в целом.
The paper offers an approach to historical studies as a key factor in fostering the scientific outlook of the future specialist and increasing his/her interest in his/her major discipline. This approach has been implemented in methodical recommendations for the preparation of Candidate and Doctor theses on the history of physics (specialties 07.00.07 — history of science and technology; 01.06.01 — history of phys & math sciences). It’s shown that introduction of the courses on history in the training process at engineering universities allows to up-grade the quality of basic training of future specialists, thus improving the quality of the higher engineering education in general.
Предлагается подход к историко-научным исследованиям как к ключевому фактору в процессе формирования научного мировоззрения будущего специалиста и повышения его интереса к профильной дисциплине. Данный подход наша свое воплощение в методических рекомендациях для подготовки кандидатских и докторских диссертаций по истории физики <специальности 07.00.07— история науки и техники, 01.06.0! — история физико-математических наук). Показано, что введение в учебный процесс технических университетов историко-научных курсов позволяет повысить качество фундаментальной подготовки будущих специалистов, что в свою очередь способствует улучшению качества высшего технического образования в целом.
The paper offers an approach to historical studies as a key factor in fostering the scientific outlook of the future specialist and increasing his/her interest in his/her major discipline. This approach has been implemented in methodical recommendations for the preparation of Candidate and Doctor theses on the history of physics (specialties 07.00.07 — history of science and technology; 01.06.01 — history of phys & math sciences). It’s shown that introduction of the courses on history in the training process at engineering universities allows to up-grade the quality of basic training of future specialists, thus improving the quality of the higher engineering education in general.
Опис
Теми
Наука та освіта
Цитування
Ключова роль історії науки для формування світогляду фахівця та підвищення якості вищої технічної освіти / А.С. Литвинко, Л.П. Пономаренко // Наука та наукознавство. — 2006. — № 2. — С. 76-85. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.