Рациональный компромисс целей субъектов дистанционного образования
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України
Анотація
На базе системной методологии исследованы механизмы согласования деятельности субъектов в дистанционном образовании для нахождения рационального компромисса целей субъектов обучения, учебных заведений и агентов рынка труда. На схемах взаимосвязей компонентов системы образования в процессе обучения и на схеме взаимодействия учебных заведений проиллюстрированы преимущества такого подхода. Предложена математическая постановка задачи обеспечения рационального компромисса целей. Разработан алгоритм ее решения.
На основі системної методології досліджено механізми погодження діяльності суб’єктів у дистанційній освіті з метою знаходження раціонального компромісу цілей суб’єктів навчання, навчальних закладів та агентів ринку праці. На схемах взаємозв’язків компонентів системи освіти у процесі навчання та на схемі взаємодії навчальних закладів проілюстровано переваги такого підходу. Запропоновано математичну модель задачі знаходження раціонального компромісу цілей та наведено алгоритм її розв’язку.
Coordination mechanisms for agents purposes in the distance education have been studied on the basis of system methodology. The finding of rational compromise for purposes of learners, educational institutions and labour market agents is proposed. Benefits of the approach are illustrated by the scheme of education system components interconnection during the learning process and the scheme of educational institutions interaction. A mathematical model and an algorithm for finding the rational compromise of purposes are given.
На основі системної методології досліджено механізми погодження діяльності суб’єктів у дистанційній освіті з метою знаходження раціонального компромісу цілей суб’єктів навчання, навчальних закладів та агентів ринку праці. На схемах взаємозв’язків компонентів системи освіти у процесі навчання та на схемі взаємодії навчальних закладів проілюстровано переваги такого підходу. Запропоновано математичну модель задачі знаходження раціонального компромісу цілей та наведено алгоритм її розв’язку.
Coordination mechanisms for agents purposes in the distance education have been studied on the basis of system methodology. The finding of rational compromise for purposes of learners, educational institutions and labour market agents is proposed. Benefits of the approach are illustrated by the scheme of education system components interconnection during the learning process and the scheme of educational institutions interaction. A mathematical model and an algorithm for finding the rational compromise of purposes are given.
Опис
Теми
Прогресивні інформаційні технології, високопродуктивні комп’ютерні системи
Цитування
Рациональный компромисс целей субъектов дистанционного образования / Н.Д. Панкратова, В.Ю. Хохлов // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2003. — № 4. — С. 44-59. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.