Основні класифікаційні ряди в українській лінгводидактичній термінологІЇ
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут української мови НАН України
Анотація
Проаналізовано різні принципи та підходи до класифікації лінгводидактичних термінів. Здійснено спробу створити власну класифікацію, поклавши в її основу семантичний принцип, принцип історизму, джерелознавства, системності, словотвору, функціональності. Виявлено та описано основні ряди лінгводидактичних термінів.
Various principles and approaches to the classification of linguodidactics terms are analyzed. An attempt to create a general classification based on semantic principles of historism, source system, word formation and function study is made; the main lines of linguodidactic terms are discovered and described.
Various principles and approaches to the classification of linguodidactics terms are analyzed. An attempt to create a general classification based on semantic principles of historism, source system, word formation and function study is made; the main lines of linguodidactic terms are discovered and described.
Опис
Теми
Галузеве термінознавство. Термінологія лінгвістики та суміжних наук
Цитування
Основні класифікаційні ряди в українській лінгводидактичній термінологІЇ / Н.С. Бородіна // Термінологічний вісник : Зб. наук. пр. — К.: ІУМ НАНУ, 2013.— Вип 2 (1). — С. 145-149. — Бібліогр.: 1 назв. — укр.