Франчайзинг як ефективний метод ведення малого та середнього бізнесу в Україні

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кримський науковий центр НАН України і МОН України

Анотація

Метою даного дослідження є розгляд умов поширення франчайзингу в Україні. Для досягнення поставленої мети головна увага зосереджена на вивченні основних тенденцій розвитку ринку франчайзингу в Україні, програми фінансування франчайзингу 2010-2013рр., висвітленні головних проблем ведення франчайзингової діяльності в Україні.

Опис

Теми

Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ

Цитування

Франчайзинг як ефективний метод ведення малого та середнього бізнесу в Україні / М.О. Козачук // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 205. — С. 42-44. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced