Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кримський науковий центр НАН України і МОН України

Анотація

Стаття присвячена дослідженню символізації як універсальної категорії рекламного креативу, визначенню основних типів і функціональних різновидів символів у сучасній українській рекламі.
Статья посвящена изучению символизации как универсальной категории рекламного креатива, определению основных типов и функциональных разновидностей символов в современной украинской рекламе.
The article is devoted to study symbolization as a universal category of advertising creation and determination the main types and functional varieties of symbols in the modern Ukrainian advertisement.

Опис

Теми

Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития

Цитування

Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі / Л.М. Хавкіна // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 56-58. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced