Функционально-коммуникативная сущность юмористической коммуникации
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Анотація
Юмор является особой формой социальной коммуникации. Юмористический текст погружен в ситуацию смехового общения, характерными признаками
которой являются : коммуникативное намерение участников общения уйти от
серьезного разговора; юмористическая тональность общения; наличие определенных моделей смехового поведения, принятого в данной лингвокультуре.
Юмористическая коммуникация осуществляется в прагмалингвистическом виде дискурса – интрадискурсе.
Гумор є особливою формою соціальної комунікації. Гумористичний текст "занурений" у ситуацію сміхового спілкування, характерними рисами якого є: комунікативний намір учасників спілкування ухилитися від серйозної розмови; гумористична тональність спілкування; наявність певних моделей сміхової поведінки, прийнятої у даній лінгвокультурі. Гумористична комунікація відбувається у прагмалінгвістичному різновиді дискурсу – інтрадискурсі.
Humour is a special form of social communication. A humorous text is "plunged" in a situation of laughter-provoking communication. Its characteristic features are: the intention of participants of communication to evade serious conversation; humorous key-note of communication; existence of certain models of laughterprovoking behaviour which is accepted in a given linguistic community. Humorous communication is realized in a pragmalinguistic type of discourse – intradiscourse.
Гумор є особливою формою соціальної комунікації. Гумористичний текст "занурений" у ситуацію сміхового спілкування, характерними рисами якого є: комунікативний намір учасників спілкування ухилитися від серйозної розмови; гумористична тональність спілкування; наявність певних моделей сміхової поведінки, прийнятої у даній лінгвокультурі. Гумористична комунікація відбувається у прагмалінгвістичному різновиді дискурсу – інтрадискурсі.
Humour is a special form of social communication. A humorous text is "plunged" in a situation of laughter-provoking communication. Its characteristic features are: the intention of participants of communication to evade serious conversation; humorous key-note of communication; existence of certain models of laughterprovoking behaviour which is accepted in a given linguistic community. Humorous communication is realized in a pragmalinguistic type of discourse – intradiscourse.
Опис
Теми
Цитування
Функционально-коммуникативная сущность юмористической коммуникации / В.А.
Самохина // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 2. — С. 157-159. — Бібліогр.: 12 назв. — рос.