Формування літературної компетенції учнів основної школи (на матеріалі творів ДЖ.Роулінг про Гаррі Поттера)
Завантаження...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Анотація
Формирование литературной компетенции учащихся основной школы является одной из основных задач школьного образования. Определяется место
"поттерианы" при формировании теоретико-литературных знаний учащихся,
культурно-познавательных интересов, эстетического вкуса учеников; при формировании личностного отношения учеников к окружающему миру.
Формування літературної компетенції учнів основної школи є одним з головних завдань шкільної освіти. Визначається місце "поттеріани" при формуванні теоретико-літературних знань школярів, культурно-пізнавальних інтересів, естетичного смаку учнів; при формуванні особистісного ставлення учнів до навколишнього світу.
The author examined the problem of developing of literary competence of schoolchildren. The author attempts to determine the role of the novels in developing theoretical knowledge, in the creation of thoughts, emotional world of reader, esthetic taste and the attitude of schoolchildren towards the environment.
Формування літературної компетенції учнів основної школи є одним з головних завдань шкільної освіти. Визначається місце "поттеріани" при формуванні теоретико-літературних знань школярів, культурно-пізнавальних інтересів, естетичного смаку учнів; при формуванні особистісного ставлення учнів до навколишнього світу.
The author examined the problem of developing of literary competence of schoolchildren. The author attempts to determine the role of the novels in developing theoretical knowledge, in the creation of thoughts, emotional world of reader, esthetic taste and the attitude of schoolchildren towards the environment.
Опис
Теми
Цитування
Формування літературної компетенції учнів основної школи (на матеріалі творів ДЖ.Роулінг про Гаррі Поттера) / М.В. Лисенко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 2. — С. 11-13. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.