Моніторинг розвитку навичок мовлення та аудіювання
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Анотація
Мета цього дослідження є спостереження та аналіз змін якості навичок володіння мовленням і якості володіння навичками аудіювання в процесі навчання. Завдання дослідження полягає у наступному : а) вивчити яким чином сучасні методи моніторингу впливають на поліпшення якості володіння мовленням, б) простежити якісні зміни знань студентів на трьох етапах: стартовому, поточному та підсумковому. Методами моніторингу є анкетування. самостійна робота, тестування.
Опис
Теми
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Цитування
Моніторинг розвитку навичок мовлення та аудіювання / Т.В. Бочкарьова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 219. — С. 160-162. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.