Моніторинг розвитку навичок мовлення та аудіювання

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кримський науковий центр НАН України і МОН України

Анотація

Мета цього дослідження є спостереження та аналіз змін якості навичок володіння мовленням і якості володіння навичками аудіювання в процесі навчання. Завдання дослідження полягає у наступному : а) вивчити яким чином сучасні методи моніторингу впливають на поліпшення якості володіння мовленням, б) простежити якісні зміни знань студентів на трьох етапах: стартовому, поточному та підсумковому. Методами моніторингу є анкетування. самостійна робота, тестування.

Опис

Теми

Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ

Цитування

Моніторинг розвитку навичок мовлення та аудіювання / Т.В. Бочкарьова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 219. — С. 160-162. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced