Метод слияния таксономий учебных компетенций для поиска оптимального маршрута обучения
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
Анотація
Рассмотрены аспекты применения компетентного подхода при профессиональном обучении. Введено понятие ключевой компетенции как набора взаимосвязанных навыков, технологий и умений, уникальных для каждой организации. Структура и взаимосвязи ключевых компетенций описаны направленными деревьями – таксономиями. Предложен метод слияния таксономий компетенций, используемый для поиска оптимального маршрута обучения с помощью анализа иерархий.
Розглянуто аспекти застосування компетентного підходу при професійному навчанні. Введено поняття ключової компетенції як набору взаємопов'язаних навичок, технологій та умінь, що є унікальними для кожної організації. Структура та взаємозв’язки ключових компетенцій відображені у вигляді направленого дерева – таксономії. Запропоновано метод злиття таксономій компетенцій, який використовується для пошуку оптимального маршруту навчання з допомогою аналізу ієрархій.
Some aspects of using the competence-based learning are considered. A key competence is determined as a set of interconnected skills, technologies and knowledge that are described by trees-taxonomies. The taxonomy concatenation method is suggested to determine the optimal learning route using the hierarchy analysis.
Розглянуто аспекти застосування компетентного підходу при професійному навчанні. Введено поняття ключової компетенції як набору взаємопов'язаних навичок, технологій та умінь, що є унікальними для кожної організації. Структура та взаємозв’язки ключових компетенцій відображені у вигляді направленого дерева – таксономії. Запропоновано метод злиття таксономій компетенцій, який використовується для пошуку оптимального маршруту навчання з допомогою аналізу ієрархій.
Some aspects of using the competence-based learning are considered. A key competence is determined as a set of interconnected skills, technologies and knowledge that are described by trees-taxonomies. The taxonomy concatenation method is suggested to determine the optimal learning route using the hierarchy analysis.
Опис
Теми
Модели и методы развития систем электронного обучения
Цитування
Метод слияния таксономий учебных компетенций для поиска оптимального маршрута обучения / О.В. Данилова // Управляющие системы и машины. — 2009. — № 2. — С. 15-22. — Бібліогр.: 18 назв. — рос.