Стійкі сполучення слів у формуванні сучасного комунікаційного процесу (на матеріалі рекламних текстів українських мас-медіа)

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кримський науковий центр НАН України і МОН України

Анотація

Метою статті є дослідження семантики та семантико-граматичних особливостей ССС в україномовних рекламних текстах.

Опис

Теми

Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ

Цитування

Стійкі сполучення слів у формуванні сучасного комунікаційного процесу (на матеріалі рекламних текстів українських мас-медіа) / С.О. Бєширова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 211. — С. 13-14. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced