Using NLP to Define the Scope for Stakeholder Assessment of Simulated Service Qualities
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
Анотація
The paper is devoted to defining the scope of research activities aimed at involving business stakeholders in a software process in a form of assessing the perceived quality of the service-oriented system in its usage context when the initial specification of the system is available in natural language form. We propose to use NLP techniques to extract the scope from this specification and to represent it in the format of specific predesign models compatible with the rest of the simulation solution.
Стаття присвячена визначенню області проведення досліджень, пов’язаних з підключенням зацікавлених осіб до процесу розробки програмного забезпечення через оцінювання сприйманої якості сервіс-оріентованих систем в контексті їхнього використання, коли початкова специфікація системи задана природною мовою. Пропонується використання технології аналізу природної мови для отримання інформації про область застосування з цієї специфікації у форматі спеціальних моделей предпроектування, які є сумісними з основними модулями імітаційного рішення.
Статья посвящена определению области проведения исследований, связанных с подключением заинтересованных лиц к процессу разработки программного обеспечения через оценивание воспринимаемого качества сервис-ориентированных систем в контексте их использования, в случае, если начальная спецификация системы задана естественным языком. Предлагается использование технологии анализа естественного языка для получения информации об области применения из этой спецификации в формате специальных моделей предпроектирования, которые являются совместимыми с основными модулями имитационного решения.
Стаття присвячена визначенню області проведення досліджень, пов’язаних з підключенням зацікавлених осіб до процесу розробки програмного забезпечення через оцінювання сприйманої якості сервіс-оріентованих систем в контексті їхнього використання, коли початкова специфікація системи задана природною мовою. Пропонується використання технології аналізу природної мови для отримання інформації про область застосування з цієї специфікації у форматі спеціальних моделей предпроектування, які є сумісними з основними модулями імітаційного рішення.
Статья посвящена определению области проведения исследований, связанных с подключением заинтересованных лиц к процессу разработки программного обеспечения через оценивание воспринимаемого качества сервис-ориентированных систем в контексте их использования, в случае, если начальная спецификация системы задана естественным языком. Предлагается использование технологии анализа естественного языка для получения информации об области применения из этой спецификации в формате специальных моделей предпроектирования, которые являются совместимыми с основными модулями имитационного решения.
Опис
Теми
Интеллектуальные речевые технологии. Компьютерная обработка естественно-языковых текстов и семантический поиск
Цитування
Using NLP to Define the Scope for Stakeholder Assessment of Simulated Service Qualities / V.A. Shekhovtsov, N.A. Bazhenov // Штучний інтелект. — 2010. — № 3. — С. 161-169. — Бібліогр.: 12 назв. — англ.