Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України

Анотація

У статтi дослiджується сутнiсть та механiзм формування неокласичної концепцiї регiонального маркетингу, визначається його сутнiсть та роль в системi управлiння економiчними процесами регiону.

Опис

Теми

Економіка

Цитування

Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу / В. Тканко // Сiверянський лiтопис. — 2005. — № 6. — С. 139-142. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced